dinsdag 9 juni 2020

Voor jou ❤

Als je zegt ik snap hoe je je voelt.
Als je zegt ik begrijp wat je bedoelt.
Als je zegt veel om me te geven.
Als je aangeeft dat ik toch door moet met mijn leven.
Als jij eens weet hoe moeilijk het nog steeds is
Als jij eens écht zou voelen wat ik elke dag mis.

Want geloof me je kunt het niet weten
En zult (voor mij) belangrijke dagen vergeten.
Je zult niet altijd snappen waarom ik huil als jij lacht.
En dat ik wakker lig, nog bijna elke nacht.
Het klinkt zo makkelijk om voor mezelf te gaan kiezen.
Maar ik ben bang om opnieuw te verliezen.
Dus houd ik (te) stevig vast aan wat er nog staat.
In de hoop dat dat nooit overgaat.

En ondanks dat ik verzaak op sommige vlakken
Probeer ik de dingen weer op te pakken.
Ook al weet ik dat dat jij soms niks begrijpt van mijn keuze,
Onze vriendschap waardeer ik echt reuze.
Jouw poging om mee te voelen in mijn pijn
Maakt dat we vrienden voor het leven zijn.